یکی هست
دل نوشته های من
azad
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید

پيوندها
ای توبه ی شکسته ام
D i S s L o V e - Aʟıяεzα
اینجاهمه چی درهم
آدوین
تنهای تنهای تنها
برای عزیزترین کسه من
ردیاب جی پی اس ماشین
ارم زوتی z300
جلو پنجره زوتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عاشق و آدرس fatemeh20.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.










نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 16
بازدید هفته : 85
بازدید ماه : 83
بازدید کل : 29562
تعداد مطالب : 29
تعداد نظرات : 31
تعداد آنلاین : 1


نويسندگان
fatemeh

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
دو شنبه 28 اسفند 1391برچسب:, :: 22:13 :: نويسنده : fatemeh

یکی هست تو قلبم

که هرشب واسه اون مینویسم و اون خوابه

نمیخوام بدونه واسه اونه  که قلب من این همه بیتابه

یه کاغذ یه خودکار دوباره شده همدم این دله دیوونه

یه نامه که خیسه پر از اشکه و کسی بازم اونو نمیخونه

یه روز همین جا توی اتاقم یه دفعه گفت داره میره

چیزی نگفتم آخه نخواستم دلشو غصه بگیره

گریه میکردم درو که می بست

میدونستم که میمیرم

اون عزیزم بود نمیتونستم جلوی راشو بگیرم

میترسم یه روزی برسه که اونو نبینم بمیرم تنها

خدایا کمک کن نمیخوام بدونه دارم جون میکنم اینجا

سکوته اتاقو داره میشکنه تیک تاک ساعت رودیوار

دوباره نمیخواد بشه باورمن که دیگه نمیاد انگار

 



نظرات شما عزیزان:

دخترروانی
ساعت13:33---10 فروردين 1392
اصن کلا اهنگشم قشنگه.
پاسخ:فداتون بشم من


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: